keyboard_arrow_up
XX Samorządowe Forum Kapitału i Finansów

Prelegent XX Samorządowe Forum Kapitału i Finansów

Konrad Zawadzki

Dyrektor Biura, Urząd Miasta Poznania

Założyciel i Dyrektor Biura Poznań Kontakt – miejskiego centrum kontaktu poznańskiego Urzędu Miasta. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, podyplomowe studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz studia Master Of Public Administration (MPA) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Zasiada w jury ogólnopolskiego konkursu branży Call Contact Center PCCA – Polish Contact Center Awards. Pomysłodawca i założyciel pierwszego miejskiego call center zatrudniającego osoby z niepełnosprawnościami. Obecnie odpowiedzialny za budowę i rozwój serwisów „POZnan*KONTAKT” – platformy usług teleinformacyjnych miasta Poznania. Lider grupy Jakość Życia poznańskiego zespołu Smart City.

projekt i wykonanie Interactive Technology