Prezes zarządu, Synergia sp. z o.o.
- Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered
Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z
różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe
umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań
marketingowych i projektowanie siły organizacji. Członek PTBRiO
- Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia, firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu
i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 60 projektów doradczych w
zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor
kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej.
- Od 2016 roku współzałożyciel i partner w BlueFox, firmy doradczej która na bazie własnych metod
badawczych i analitycznych transformuje organizacje i marki w kierunku przejmowania kontroli nad
rynkiem
- Ekspert w zakresie przekładania rezultatów badawczych w unikalne rozwiązania rynkowe, w tym
kreowanie nowych kategorii produktów i budowanie aliansów rynkowych. Doświadczenia i
zainteresowania badawcze związane z insightami konsumenckimi, konsultingiem badawczym,
marką (strategia, pozycjonowanie, komunikacja), produktem (innowacje, optymalizacja, ceny),
oraz U&A (potrzeby, motywacje, segmentacje)
- Od 2009 roku interim menadżer w zakresie marketingu i sprzedaży, skoncentrowany na projektach
związanych z architekturą wzrostu biznesu.